Knjiga uspostavlja teorijsku platformu za sagledavanje scenskog dizajna kao oblika profesionalnog delovanja, kao kompleksne strukture posebnih umetničkih i kustoskih praksi, ali i kao područja mogućih pogleda na vrednosti stvaralaštva, pa i života uopšte. Osim teorijskih postavki, prikazano je deset studija slučaja i ukazano na raznovrsnost ishoda, umetničkih formi i sredstava, različitost ambijenata u kojima su dela izvedena, vrste publike i javnosti kojima se obraćaju, kao i specifičnosti načina njihovog nastanka i raznovrsnost upotrebe medijskih linija. Na osnovu prikaza razvoja scenskog dizajna van prostora pozorišta, autorka ustanovljava i tri njegove ključne karakteristike - višemedijsku prirodu scenskog dizajna, posebnu ulogu prostora u delima scenskog dizajna i uspostavljanje specifičnog odnosa između izvođača i publike. Knjiga je objavljena u saradnji sa Centrom za scenski dizajn, arhitekturu i tehnologiju Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu.
Tatjana Dadić Dinulović teoretičar je i umetnik u oblasti scenskog dizajna. Bavi se fenomenologijom scenskih događaja, kao i relacijom između umetnika, medija i prostora. Diplomirala je engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu (1987), a magistrirala Scenski dizajn (2006) i Teoriju umetnosti i medija (2007) na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Umetnički doktorat iz scenskog dizajna odbranila je na Univerzitetu umetnosti u Beogradu (2008), a naučni na Univerzitetu u Novom Sadu (2014). Autor je knjige Srbija: moj slučaj: nova evropska generacija (Clio i Britanski savet, 2008). Bila je član kustoskog tima Studentske sekcije Srbije čiji je nastup na Praškom kvadrijenalu 2015. nagrađen Zlatnom medaljom za uspostavljanje dijaloga.
U okviru programa, predstavnici hrvatskog Internacionalnog teatarskog instituta (ITI) i Izdavačke kuće Clio govoriće o predstojećoj saradnji na objavljivanju publikacija iz oblasti teatrologije i učešću na domaćim i međunarodnim pozorišnim manifestacijama.
Ocenite - ukupno glasova 0