Књига успоставља теоријску платформу за сагледавање сценског дизајна као облика професионалног деловања, као комплексне структуре посебних уметничких и кустоских пракси, али и као подручја могућих погледа на вредности стваралаштва, па и живота уопште. Осим теоријских поставки, приказано је десет студија случаја и указано на разноврсност исхода, уметничких форми и средстава, различитост амбијената у којима су дела изведена, врсте публике и јавности којима се обраћају, као и специфичности начина њиховог настанка и разноврсност употребе медијских линија. На основу приказа развоја сценског дизајна ван простора позоришта, ауторка установљава и три његове кључне карактеристике - вишемедијску природу сценског дизајна, посебну улогу простора у делима сценског дизајна и успостављање специфичног односа између извођача и публике. Књига је објављена у сарадњи са Центром за сценски дизајн, архитектуру и технологију Факултета техничких наука Универзитета у Новом Саду.
Татјана Дадић Динуловић теоретичар је и уметник у области сценског дизајна. Бави се феноменологијом сценских догађаја, као и релацијом између уметника, медија и простора. Дипломирала је енглески језик и књижевност на Филолошком факултету у Београду (1987), а магистрирала Сценски дизајн (2006) и Теорију уметности и медија (2007) на Универзитету уметности у Београду. Уметнички докторат из сценског дизајна одбранила је на Универзитету уметности у Београду (2008), а научни на Универзитету у Новом Саду (2014). Аутор је књиге Србија: мој случај: нова европска генерација (Clio и Британски савет, 2008). Била је члан кустоског тима Студентске секције Србије чији је наступ на Прашком квадријеналу 2015. награђен Златном медаљом за успостављање дијалога.
У оквиру програма, представници хрватског Интернационалног театарског института (ИТИ) и Издавачке куће Clio говориће о предстојећој сарадњи на објављивању публикација из области театрологије и учешћу на домаћим и међународним позоришним манифестацијама.
Оцените - укупно гласова 0