Синоћ су у препуној сали Дорћол Платз-а под слоганом Умешност завођења уручене награде најбољима у тржишним комуникацијама за 2018. годину, које додељује УЕПС -удружење за тржишне комуникације Србије, једно од најстаријих струковних удружења код нас. Трећу годину за редом Неw Момент Неw Идеас Цомпанy и Битеф освојају ове престижне награде. Ове године заслужена су два бронзана признања за кампању 52. Битефа одржаног од 13 - 22. септембра 2018. под слоганом "Свет без људи". Једно бронзано признање у најпрестижнијој категорији за промотивну интегрисану кампању у области културе и едукације, а друго у категорији ПРИНТ међу свим индустријама и свим послатим решењима. Ауторка визуелног решења 52. Битефа је Бојана Рајичић, агенција New Moment New Ideas Company  Београд. 

И ове године на конкурс УЕПС-а стигло је стотине радова, а Жири састављен од истакнутих професионалаца наше адвертајзинг сцене доделио је 16 златних, 23 сребрна и 24 бронзана признања у 17 редовних категорија и 21 поткатегорији, као и осам специјалних признања - за најбољи цопy, арт дирекцију, музику и продукцију.  Битеф је трећу годину за редом освојио признање у престижноим категоријима. И то бронзано признање за промотивну интегрисану кампању из области културе и едукације, у којој сребрно и златно признање није додељено, и бронзано признање у категорији ПРИНТ међу свим индустријама и свим пристиглим решењима! Награде су примили Неw Момент тим који је учествовао у креирању кампање и решења, Бојана Рајичић (ауторка решења), Јасмина Николић (Client Service Director) и Вељко Голубовић (креативни директор) заједно са Анђелком Јанковић (директорка маркетинга Битефа) у име Битеф тима. 

 

СВЕТ БЕЗ ЉУДИ  ВИЗУЕЛНИ ИДЕНТИТЕТ 52. БИТЕФА


Битеф је и ове године указао поверење креативном тиму агенције New Moment New Ideas Company Београд, када је реч о деликатном задатку избора креативног решења 52. Битефа. Визуелни идентитет овогодишњег фестивала представља горила чији нас поглед, у складу са слоганом Свет без људи, упозорава да се човек не проналази у сопстевном одразу јер су прави људи нестали или је наш одраз заправо одраз гориле јер људи више и нема. На конкурс за визуелно решење фестивала пристигло је 28 решења из Србије, Словеније и Македоније, а аутор победничког рада је Бојана Рајичић из New Moment New Ideas Company из Београда. 


Визуелно решење 52. Битефа - СВЕТ БЕЗ ЉУДИ - аутор: Бојана Рајичић, New Moment New Ideas Company Београд. 

Овогодишњи New Momen тим чинили су: Жарко Сакан, генерални директор, Лазар Сакан, креативни менаџер
Јасмина Николић, директорка за односе са клијентима, ауторка решења Бојана Рајичић и Мина Марковић, арт директорке, Милош Јурић, Слађана Данојевић, Жељко Шпица, графички дизајнери, Вељко Голубовић, извршни креативни директор, Иван Токин, copywriter, Александра Атанацковић, координаторка пројекта.

Такође велике заслуге за имплементацију кампање одлазе уметничком вођству под палицом Ивана Меденице, уметничког директора и Филипа Вујошевића, драматурга фестивала, као и маркетинг одељењу који чине поред директорке маркетинга Анђелке Јанковић и Тамара Повић, Бисенија Мрдаковић, Урош Ранковић, Катарина Живковић, Јелена Стојановић, Кристина Јусуфовић, Александра Дјонин и ПР одељење Славица Хинић, Сања Љумовић, Александра Бабић и Јелена Богавац, заједно са  бројним фотографима сниматељима, монтажерима и сваким појединачним чланом Битеф тима!

Подсећамо, 52. Битеф под слоганом Свет без људи трајао је од 13. до 22. септембра. У току десет дана 52. Битефа, имали смо прилику да погледамо исто толико представа из Словеније, Француске, Србије, Хрватске, Немачке, Естоније, Израела, Швајцарске и Белгије. 

Док се увелико припрема за 53БИТЕФ19, БИТЕФ Вам жели срећне празнике, здраву и успешну 2019!