О ПРЕДСТАВИ
Живот становника малог града на граници прекида изненадна вест: долазак великог боливудског продуцента који хоће да купи малу фабрику, у њој направи велики боливудски студио и отвори нова радна места, што у малом граду није честа појава. Та изненадна вест узбудила је глумце локалног позоришта који су одлучили да продуценту направе приредбу и тиме повећају шансе за улоге у будућем боливудском спектаклу. Град је опет ујединила заједничка идеја, колективни ентузијазам, али живот као живот - пун је неочекиваних обрта. Бајковита утопија о доласку Боливуда у наше крајеве прича причу о свима нама и о томе на шта смо све спремни када нам се указује боља будућност. Долазак Боливуда тако постаје повод за причу о краху индустрије, ксенофобији, дивљој приватизацији, лажним световима, а све то кроз песму и игру под слоганом „леба ако немају, дајте им колаче“.
О АУТОРКИ
МАЈА ПЕЛЕВИЋ рођена је 1981. у Београду. Дипломирала је на Факултету драмских уметности у Београду 2005. и докторирала на Интердисциплинарним студијама на Универзитету уметности у Београду 2012. године. Чланица је пројекта Нова Драма. Изведене драме: ESCape, Лер, Будите Лејди на један дан, Београд-Берлин, Поморанџина кора, Ја или неко други, Скочиђевојка, Hamlet Hamlet Eurotrash (са Филипом Вујошевићем), Fake Porno (група аутора), Fakebook (група аутора), Можда смо ми Мики Маус, Чудне љубави, Последице, Потпуно скраћена историја Србије (са Слободаном Обрадовићем) и Невидљива. Драме су јој преведене на енглески, француски, немачки, руски, норвешки, пољски, словачки, чешки, мађарски, бугарски, словеначки и украјински језик и објављене у бројним домаћим и иностраним антологијама. Радила је као драматуршкиња на преко 20 представа, драматизовала неколико романа и написала сонгове за четири мјузикла. Са Миланом Марковићем је 2012. урадила пројекат Они живе - у потрази за нултим текстом. Написала је, режирала и извела 2013. у Битеф театру драму Последице, а 2015. режирала Моје награде Томаса Бернхарда у Народном позоришту у Београду. Заједно са Олгом Димитријевић урадила је представу Слобода је најскупља капиталистичка реч (2016). Добитница је награда: Борислав Михајловић Михиз за драмско стваралаштво, Слободан Селенић за најбољу дипломску драму, награде конкурса Стеријиног позорја за оригинални драмски текст Можда смо ми Мики Маус, Стеријине награде за најбољи драмски текст Поморанџина кора и Награде конкурса „УНИМА“ за најбољи оригинални текст (Невидљива) за луткарско позориште. Живи и ради у Београду и Бечићима.
ИЗВОДИ ИЗ КРИТИКА
Зорица Премате, Културни додатак Политике
Драгана Бошковић, Вечерње новости
Александра Гловацки, Програм 202 Радио Београда
Оцените - укупно гласова 1