Марина Илић
Представа ми се на више начина изнимно дојмила, првенствено зато што спаја традицију авангардног казалишта, авангардне комбинације клавирског покрета, кориштења других елемената глазбених фреквенција клавира са овом примарном манипулацијом језиком. Баш ми се чини занимљиво фестивал који почиње геслом свет без људи те се заправо враћа старој теми нестанка људи кроз нестанак језика и дефинирања човјека човјеком. Ми можемо говорити о антропоцентризму данас али заправо оно примарно што дијели човјека јесте то поуздање у језик и то да језик гради културу, да језик гради неку његову структуру. Исто тако стари ток отуђења се овдје јавља у неком новом оквиру, специфициран на свим разинама, од интимних исповјести па до политичких говора, што је стари извор перцепције смјештен у посебно технолошко окружење. Видјели смо људски јад и деперсонализацију у сасвим новом а опет препознатљивом облику.
Лада Чале Фелдман, професор
Врло занимљива представа, као концепт јако занимљиво, текст погођен, бави се ратућим десничарским неоконзервативним тенденцијама у доброј форми и добром ритму. Сјајни извођачи, шалтање са језика на језик те пјевање и гестикулација. Све у свему - врло добро.
Миран Курспахић, глумац
Представа је сјајна, чини ми се да не бих могла да замислим ниједан наш глумачки пар који би могао ово да изведе. Сјајна је зато јер је дубока и показује управо оно што је Хорват рекао на почетку - пропаст и дубина пропасти у којој се налазимо глобално.
Катарина Мајић
Фантастична представа, импресионирали су публику, ретке вештине и невероватно су савладали комплексне ствари и текст и више језика, фино су глумили и тачно су говорили. Потпуно сам импресионирана.
Ана Тодоров, продуцент
Импресионирана сам умећем глумаца да сат и по времена говоре на 24 страна језика. Представа је врло сведена, статична, са једноставним елементима, а опет је држала пажњу све време захваљујући изабраном материјалу и способностима глумаца. Знала сам која ће бити тематика и очекивала сам да ћу много више да будем дирнута на крају представе, али то се није десило. Можда је то тако зато сто сам очекивала да ће неке друге ствари да буду изабране у појединим земљама, али верујем да није било лако одабрати само једну ствар која тишти неко друштво. У сваком случају, утисак је задовољавајући.
Марина Павловић, новинар
Одлична представа! Врло захтевна и тешка. Мислим да је било 25 језика, вероватно је било тешко глумцима да је савладају. Поруке су снажне - борба против популизма, ксенофобије... Не знам шта бих више рекао, феноменално!
Милан Јовановић, гледалац
Представа ме је одушевила приступом тумачења Европске уније и њених специфичности и различитости. Одушевила ме је и та идеја коришћења свих двадесетак званичних језика и покушај да се пронађу специфичности за сваку нацију појединачно, а оно што је заправо јединствено за читаву Европу је што се губи та сличност у различитостима. Мислим да је заиста инспиративна и да је нешто ново што публика није имала прилике да види.
Тијана Палковљевић Бугарски, управница Галерије Матице српске
Представа је виртуозна, поготово глумачко извођење. Она говори о свету у којем се налазимо што је јако добро. Велики виртуозитет оба извођача, велики напор да се науче језици свих тих земаља и да се сва та ништавност прикаже. То није нимало лако.
Ивана Вујић, редитељка и професорка
Фасцинирана сам. Њих троје су феноменални. И пијаниста и глумица и глумац. Ипак, глумица је фасцинанта и супер је како има стила, а никад није инсинуирала никакав шоу, већ цело време држи једну тачну линиију. То ми је фасцинантно. О целокупној представи имам различите мисли.
Бојана Младеновић, уметничка директорка СНДО
Публику анкетирали:
Катарина Вјештица
Андреја Каргачин
Ива Олујић
Никола Бундало
Ђорђе Нешовић