Mislim da je ples zaista relevantan. U mogućnosti ste da radite s kompleksnošću koju nikad ne biste mogli da postignete ako radite samo sa slikama ili tekstovima. Mislim, možeš se služiti osećanjima i apstrakcijom, možeš ulaziti u mnoge fizičke svetove, ili istraživati način na koji sebe vidimo kao ljude, koliko smo živi ili… Da li je ovo moje telo? Zašto se krećem? Ko koga pokreće? Postoji složenost koju je teško artikulisati rečima.

Meg Stjuart (Jonathan Burrows, Interview with Meg Stuart, Luna Café, Brussels, March 12th 1998)

 

Prazan prostor i prazno vreme ne postoje. Nešto uvek vidimo i čujemo. Zapravo, koliko god da pokušavamo, ne možemo stvoriti tišinu.

Džon Kejdž (John Cage, Silence: Lectures and Writings; Published June 1st 1961 by Wesleya)

 

Razotkrivanje Zapadne hipokrizije - zar može biti očiglednija? Koje pristojno ljudsko biće na Zemlji ima bilo kakvih zabluda o tome? Istorije ovih ljudi natopljene su krvlju drugih. Kolonijalizam, aparthejd, ropstvo, etničko čišćenje, biološko i hemijsko oružje - oni su to izmislili.

Arundati Roj (Arundhati Roy, The Cost of Living)

 

JOVANA TOMIĆ rođena je u Beogradu 1990. godine. Osnovne diplomske i master studije završila je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, na odseku pozorišne i radio režije u klasi Alise Stojanović. Režirala je predstave Gospodin Biderman i piromani (Atelje 212), Kabare Nušić (Pozorište „Zoran Radmilović“, Zaječar), Lolita (Madlenijanum), Bosonogi u parku (Narodno pozorište Subotica), It twice rotates the weather  vane (Paolo Grasi), Izlaženje (Teatarmaher). Dobitnica je prve nagrade Radio Beograda 2 na konkursu „Neda Depolo“ za radio-dramu.