Сваког септембра Београд постаје светска престоница позоришта, културе и уметности, па је сарадња институција културе и целе пословне заједнице од круцијалног значаја за општи друштвени напредак.
У времену у ком сведочимо о унапређењу многих аспеката пословања и, истовремено, друштвено одговорне праксе, велики број успешних компанија усмерава своје визије ка помагању области које се тичу класичног хуманитарног доприноса и побољшању животне средине. Међутим, колико се заправо одваја простора за културу и допринос сличним, важним гранама које утичу на развој државе и друштва у целини? Овде је од посебног значаја подршка традиционалним фестивалима и манифестацијама које су део нашег идентитета и карактера.
Фестивал БИТЕФ један је од синонима традиционалног културног догађаја у Србији. Настао као носилац нових форми и уметничког, весник авангарде, истрајан је и одлучан у намери да задржи тај свој култни статус.
Сваке године БИТЕФ прави значајне помаке, у организационом и маркетиншком смислу, бивајући све бољи. Ипак, све ове промене, учиниле су да подршка неопходна за реализацију овако комплексног догађаја захтеваног квалитета, превазилази досадашњу подршку пружану од стране државе. Неопходну додатну подршку пружиле су и водеће компаније на тржишту Србије, међу којима је и Carnex.
Недостатак разумевања великих компанија када је у питању уметност и њихова удаљеност од центара и носилаца културе, тренд је који треба превазићи. Подршком коју Carnex пружа БИТЕФ-у, компанија жели да својим примером укаже на начин како се овај изазов може ефикасно изменити. Дугогодишње улагање у одржавање квалитета и традиције сада резултира заједничким напором двеју институција да подстакну осећај одговорности свих других за напредак заједнице у којој живимо.
Обе институције су генерацијски у сличном добу и од почетка су, иако потпуно различите, имале велики утицај на слику Србије, свака у својој области. Авангардним идејама и начином пословања од свог настанка, заслужили су позиције које данас имају на тржишту, и у друштву уопште, уз изузетно уважавање поверења својих поштовалаца. Тако је Carnex препознао квалитет овог фестивала који не трпи осредњост и одлучио да га ове године подржи, као манифестацију од националне вредности. А како је Београд главни град културе, манифестације од значаја за град морају бити подигнуте на највиши ниво. Carnex ове године обележава 60 година рада, а Битеф пуни 52, зато су традиција и квалитет били пресудни фактори за удружење снага Carnexa и Битефа.
“Препознајемо регионални значај који фестивал има и желимо да будемо део тог позитивног утицаја на развој културне баштине. Сматрамо да је посебно важна подршка традиционалним фестивалима и манифестацијама које су део нашег идентитета и карактера. Такође, наш став је да је сарадња институција културе и пословне заједнице од изузетног значаја за просперитет и зато је узајамна подршка важна основа за унапређење заједнице уопште,” поручују из Carnexa.
Публика БИТЕФ-а ове године од Carnexa може да очекује још и посебан и укусан додатак на уживање у уметности и позоришту, а то је уживање у великом броју квалитетних производа који ће на својеврстан начин употпунити атмосферу саме манифестације. ”Даске које живот значе” обележиће Carnexovi сласни и укусни залогаји. Такође, у жељи да младима посвети посебну пажњу, Carnex се придружио иницијативи да на финално вече БИТЕФ-а дођу деца и млади из различитих музичких школа у Србији, наравно бесплатно, где ће Carnex донирати сендвиче. Око 100 младих из музичких школа и академија из Новог Сада, Београда, Крагујевца, Ниша и Ћуприје имаће могућност да присуствују финалној вечери фестивала БИТЕФ, а планирана је посета Филхармонији. На овај начин, младим људима из целе Србије ће бити пружено ново искуство доживљаја извођења оригиналних представа уживо на БИТЕФ-у, дар који заувек траје.
“Улагање и подршка култури, културних институција и манифестација, за нас је још један важан вид друштвено одговорног пословања, јер је немерљив допринос развоју свести и позитивних навика људи. Мишљења смо да је неопходно несебично помагати овакве фестивале и манифестације које уздижу едукацију младих, информишу их и доприносе развоју креативног духа. Такође, својим примером Carnex жели да подстакне што више компанија и организација да поделе са нама тај осећај одговорности за духовни напредак заједнице у којој живимо”, сматрају у компанији уз чије прозводе су одрастале многе генерације.