''Savršeno, dinamično, angažovano, gluma je perfektna, spektakl je totalan.''
Vladimir Veličković, slikar
''Iako nisam razumeo jezik jer sam iz Indije, način izvođenja je bio jako jasan. Bilo je teško gledati stvari koje nas frustriraju. Situacije kroz koje likovi prolaze su me impresionirale. Briljantno!''
Pernau, producent
''Prepuno je iznenađenja. Poznajem dramu jer sam i sam igrao u njoj u Mađarskoj. Bio je to posve drugačiji koncept pre 10 godina. Ova izvedba je radikalnija, naročito na samom kraju gde se ubiju likovi. Odnosi života i smrti su zanimljivi kao metafore za naše živote. Motiv ˝Singer˝ šivaće mašine je zanimljiv jer svi u publici očekuju da se s njime nešto dogodi, no to se ipak ne obistini što je dobro za stvaranje napetosti i iščekivanja kod publike. Generalno je cela predstava prepuna iščekivanja.''
Zoltan Balasz, glumac
''Sjajan Frljić kao i uvek. Kontroverzan, hrabar i sjajan. Drago mi je da su dobili tako dobar aplauz u Beogradu.''
Beka Vučov, menadžer
''Mislim da je jako dobra, jaka, emotivna, sa puno naboja, politička sa jedne strane, ali nije važan toliko politički obim koliko je emocionalnost važna, koliko je taj socijalni diskurs sproveden kroz čitavu predstavu. I mislim da je veoma prijemčiva za Beogradsku publiku, to je nešto što mi malo smeta. Ali mislim da je odlično, božanstveno, glumci su sjajni!''
Jelena Pavlović, istoričar umetnosti
''Mislim da je bila izuzetna. Kratko, slatko, intenzivno. Dotakao se svih univerzalnih problema u Hrvatskoj, ali su za sve nas karakteristični.''
Tanja Beganović
''Bila je zanimljiva, predstava od juče mi je bila adekvatnija za Bitef, bliža samoj temi Bitefa. A što se ove predstave tiče nisam još sigurna, sabiram utiske.''
Ivana Ibraimov, arhitekta
''Dopalo mi se. Volim Frljića! Gledala sam i juče njegovu predstavu. Različite su, ali možda mi je ova draža jer se bavi nama.''
Svetlana Popadić
Publiku anketirali:
Katarina Vještica
Andreja Kargačin
Iva Olujić
Nikola Bundalo
Đorđe Nešović