Режим љубави је комедија којом ауторка текста истражује, анализира, коментарише и критикује различите аранжмане љубавног спаривања у савременом културном контексту инстант комуникација на друштвеним мрежама, онлајн дејтинг сајтовима и апликацијама, те проблеме успостављања комуникације међу партнерима, онима који партиципирају у одређеном љубавном аранжману: моногамна веза, серијска моногамија, веза са прељубама, тријаде, целибат, бракови…до суочавања са феноменом полиаморије (аранжмана који подразумева љубавни однос - сексуални и емоционални - у коме учествује више субјеката у најразличитијим врстама спаривања). Режим љубави је комад који је Атеље 212 наручио ауторки Тањи Шљивар, а у склопу репертоарске стратегије развоја и неговања савременог домаћег и страног драмског текста.

 

БОЈАН ЂОРЂЕВ је позоришни уметник из Београда, образован у пољу позоришта и теорије уметности у Београду на Факултету драмских уметности и Универзитету уметности, и у Амстердаму на DasArts. Поред Београда, његови радови приказивани су у Берлину, Бриселу, Амстердаму, Њујорку, Шангају, Бечу, Цириху, Лисабону, Загребу, Ријеци, Љубљани... Инсценирао је текстове  Е. Гибера, Е. Јелинек, Џ. Џојса, Г. Ферчеца, И. Сајко, али и три опере, укључујући Les enfants terribles  Ж. Коктоа и Ф. Гласа. Члан је уредничког колектива и суоснивач платформе Теорија која Хода и ТкХ часописа за теорију извођачких уметности 2001-2017. У рецентној уметничкој пракси, Ђорђев истражује потенцијалне јавне, перформативне формате марксистичке мисли и наслеђа левице. Његов перформанс Дискретни шарм марксизма изводи се већ пет година у Европи, а сад и у Азији, и преведен је на  десет језика. У пролеће 2016. путовао је до Буенос Ајреса теретним бродом да би за потребе перформанса Said to Contain проучавао запетљану кореографију светске трговине.