Мислим да је плес заиста релевантан. У могућности сте да радите с комплексношћу коју никад не бисте могли да постигнете ако радите само са сликама или текстовима. Мислим, можеш се служити осећањима и апстракцијом, можеш улазити у многе физичке светове, или истраживати начин на који себе видимо као људе, колико смо живи или… Да ли је ово моје тело? Зашто се крећем? Ко кога покреће? Постоји сложеност коју је тешко артикулисати речима.

Мег Стјуарт (Jonathan Burrows, Interview with Meg Stuart, Luna Café, Brussels, March 12th 1998)

 

Празан простор и празно време не постоје. Нешто увек видимо и чујемо. Заправо, колико год да покушавамо, не можемо створити тишину.

Џон Кејџ (John Cage, Silence: Lectures and Writings; Published June 1st 1961 by Wesleya)

 

Разоткривање Западне хипокризије - зар може бити очигледнија? Које пристојно људско биц́е на Земљи има било каквих заблуда о томе? Историје ових људи натопљене су крвљу других. Колонијализам, апартхејд, ропство, етничко чишц́ење, биолошко и хемијско оружје - они су то измислили.

Арундати Рој (Arundhati Roy, The Cost of Living)

 

ЈОВАНА ТОМИЋ рођена је у Београду 1990. године. Основне дипломске и мастер студије завршила је на Факултету драмских уметности у Београду, на одсеку позоришне и радио режије у класи Алисе Стојановић. Режирала је представе Господин Бидерман и пиромани (Атеље 212), Кабаре Нушић (Позориште „Зоран Радмиловић“, Зајечар), Лолита (Мадленијанум), Босоноги у парку (Народно позориште Суботица), It twice rotates the weather  vane (Паоло Граси), Излажење (Театармахер). Добитница је прве награде Радио Београда 2 на конкурсу „Неда Деполо“ за радио-драму.